Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2022 13:41 - Отново повтарям, какво трябва да се прави
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 2246 Коментари: 11 Гласове:
4

Последна промяна: 22.04.2022 13:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй като получавам предложения с намеци за заплащане, искам да повторя отново, какво съм предложил. Като преди това, ще подчертая, за който не е разбрал, че според теорията която съм развил, както и практическото ми предложение, използването на пари, като главен лост е фактор, само в движение надолу по йерархическата система. Т.е. попадаме под контрола на елита на власт.
ПО принцип не е изключено, разбира се, някое йерархическо ниво, някъде по средата на йерархията, да се опитва да излезе от контрол, като използва властта си (парите си), за да съдейства на организирането на възходящото йерархическо движение, което съм предложил. Т.е да съдейства на избирателната система, която съм предложил.

ПО презумпция обаче, аз изхождам от предположението, че ме вкарват в капан. Който иска да съдейства на това което аз съм предложил, като използва пари, може да го направи. Но без мене.

Освен това, аз говоря само публично. Никакви лични съобщения! Не отговарям по принцип. Ако някой смята, че има идея, какво да се прави, според която това, което аз предлагам не е вярно, да ме критикува публично.
Ако някой смята, че това което аз съм предложил е вярно но само до някъде, да посочи, къде съм сгрешил. Публично!

Според моята гледна точка, отново напомням, използването на пари има значение при нисходящото йерархическо движение, което е по същество разделение на труда, и управление от елита на власт (Дясно Главно Йерархическо Движение). То е организирано относително правилно, под формата на нисходяща йерархическа система.

Обратното йерархическо движение нагоре по йерархията (Ляво Главно Йерархическо Движение) е фактически деморкацията. Тя постепенно изчезва, поради нарастващия брой на населението в комбинация с пълна липса на правилна обратна йерархическа система. Тая обратна йерархическа система е точно правилната (демократична) избирателна система. Каквато липсва напълно (има псевдо).

За организирането на правилното обратно йерархическо движение, пари изобщо не са необходими. Но както казах, няма и да навредят, в случай, че заработят за каузата на правилната избирателна система (тая която съм предложил).
По какво да познаем, дали парите са заработили в името на правилната избирателна система, или опитват да я подменят? Със сигурност, правилната избирателна система се обсъжда само публично.

Това означава, че аз говоря публично. Всичко друго не е от мене. И евентуални капани, в които има пари, с предложения, които са чужди на това което разсъждавам, които са на лични съобщения а не са публични, не са за мене.

Добрите не се крият! Добрите не се поставят сами извън закона! Добрите обвиняват публично актуалната държавна власт, че тя самата е незаконна!

Аз съм самия закон! Аз съм Парламента на България! Аз съм публичната държавна власт! Аз не съм конспиративната власт и напълно се разграничавам от нея!

Отново поставям двата линка с това което трябва да бъде направено:


https://blog13.blog.bg/politika/2022/02/08/otnovo-apeliram-i-kym-elektorata-zashtoto-demokraciiata-po-s.1802553


https://blog13.blog.bg/politika/2022/02/08/otnovo-apeliram-i-kym-elektorata-zashtoto-demokraciiata-po-s.1802554




Гласувай:
4



1. dobrodan - Ти си просто обикновен циклофреник.
22.04.2022 13:50
Съжалявам и ти пожелавам скорошно оздравяване.
цитирай
2. vacsine - Съжалявам и ти пожелавам скорошно ...
22.04.2022 14:00
dobrodan написа:
Ти си просто обикновен циклофреник. Съжалявам и ти пожелавам скорошно оздравяване.

и доста глуповат графоман.
цитирай
3. blog13 - Ти си просто обикновен циклофр...
22.04.2022 14:04
dobrodan написа:
Ти си просто обикновен циклофреник. Съжалявам и ти пожелавам скорошно оздравяване.


Не се грижи прекалено за мене! Сега когато войната почва, аз съм в стихията си. Проблемът е обществен. Един от симптомите на обществения проблем е това че има много педераси. Такива като тебе. Съжалявам не че ти го казвам, а че ми се налага да говоря с досадни педераси, които са си - педераси. Кажи му педерас и повече не го обиждай!

Пихичното заболяване на обществото започна с ескалацията на агресивните педераси. Те добиха самочувствие и отдавна са подчинили САЩ и ЕС.
После дойде пандемията, в резултат на което още много народ се побърка.

Сега вече закономерно иде и войната. И некой педераси, продължават да се опитват да се занимават с тия, които решават наболелия обществен проблем - т.е. мислят си, че аз съм проблема.

Педерасите, които бяха развъдени до сега от елита на власт не са тия които могат да решат наболелия обществен проблем. Но могат да творят педерасщини. Фашисти, педераси, параноици. Те управляват сега света. Техни клонинги са поставени по цялата йерархия надолу. Те са болестта на света. Ако аз бях проблем едва ли някой това го интересува. Но чергата на всеки вече се е подпалила.

цитирай
4. blog13 - Ти си просто обикновен циклофре...
22.04.2022 14:05
vacsine написа:
dobrodan написа:
Ти си просто обикновен циклофреник. Съжалявам и ти пожелавам скорошно оздравяване.

и доста глуповат графоман.



Ало - хомодружинката!
цитирай
5. vacsine - Ти си просто обикновен циклофре...
22.04.2022 14:25
blog13 написа:
vacsine написа:
dobrodan написа:
Ти си просто обикновен циклофреник. Съжалявам и ти пожелавам скорошно оздравяване.

и доста глуповат графоман.



Ало - хомодружинката!

Пляс, пляс педалите ... 'айде по йерархията и към мАсква.
цитирай
6. zlika - Другаря 13 може главата много-много да не го слуша,
22.04.2022 15:40
но определено превъзхожда сиропираните офигофрени.
цитирай
7. radostinalassa - Как позна, че Ковидко е педал?
22.04.2022 17:17
Какъв да е един мелез. Бисексуален. Арабите и тюрките ги женят много рано, за да направят деца преди да са осъзнали педерастията си. В миналото естественият отбор е отсявал нестандартните, а сега го правят Ковида и другите инфекции. А второто аз на Ковидко, Крик е чист педал.
цитирай
8. blog13 - Как позна, че Ковидко е педал? ...
22.04.2022 18:42
radostinalassa написа:
Как позна, че Ковидко е педал?


1. Първо и най-вече по това че защитава Содом и Гомор - САЩ и ЕС. Всеки който е на страната на тия неща и против Русия е педал.
2. По педераските номера. Или по-точно по педераските номерца. Това са евтини подлеци, но пък упорити. Те си мислят, че ако са готови да бъдат подлеци са много умни. Последната степен на подлостта е именно фашизмът. Т.е. това което виждаме в Украйна. Т.е. те трепят собственото си население, и след това безотказно, меткат обвинения по Русия.
По същия начин, подписват договори, без да се замислят (т.е. това е аналог на даването на обещание). И веднага след това, не изпълняват тия договори. И постоянно правейки така, те са "ни лук яли ни мирисали".
Това разбира се е степен на умствено физическа деградация. Ако това е единственият ти талант, т.е. педераските номера, значи си слаб. Освен това, другите много бързо се ориентират че ти си педал. А педалите трябва да бъдат изтребени. Е - не веднага. Просто ги оставяш да разкрият последната степен на наглата си природа, т.е. нека те почнат да трепят първи. И после нема лабаво. Филмът сега е руски. Педалите реват на едно. Пак продължават с номерата си, пак са подли на макс. Те са толкова тъпи, та не могат да разберат, защо им се случва това.
цитирай
9. radostinalassa - Вярно е ,че са тъпи
22.04.2022 20:03
Ти му казваш, че тюркските езици са се появили през 6 век, а то ти говори, че българите са пратюрки и търси тюркски думички преди да са се появили мелезите.
А за педерастията му знам от самия него, защото един мъж не говори все за задника си като аргумент в някой спор. Не виждам логика. А като пусне Кирк става направо Содом и Гомор.
цитирай
10. dobrodan - Рачеей, за моя задник
22.04.2022 22:24
пишеш само ти, аз ти писах за предника си - с вени като лозови пръчки, помниш ли:):):)?
В историята и езиците си гола и боса, това го знаем всички без тебе:).
С ковид - без ковид само пешовете ми можеш да цункаш.
Обаче няма да ти дам да ме пипаш.
цитирай
11. dobrodan - Blog13, направо ме разконспирира.
22.04.2022 22:30
Педераст съм, ама от активните. Не най-обикновен дупедавец, какъвто много държиш да се изкараш.
Болен си и личи. Отдавна ти го казах.
Вместо да дрънкаш, иди мастурбирай кротко в ъгъла и си представяй Брежнев.
Ако поне това можеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 632833
Постинги: 573
Коментари: 1708
Гласове: 838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930