Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2023 18:26 - Защо уважаемата евро-атлантическа върхушка иска да обиди, своите поклонници?
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От известно време се обръщам към повечето защитници на евро-атлантическите ценности с:
"Уважаеми г-н гей (надявам се че възприемаш това обръщение като комплимент и форма на учтивост, предвид евро-атлантическата ти сексуална ориентациа/евентуално и операция/) - "


Но реакцията която това мое обръщение и форма на учтивост, към различността на евро-атлантическият опонент, се оказа доста озадачаваща. Да не кажа даже "бая бая". 

Какво се случваше кажи речи всеки път. Някои ме питат, защо ги обиждам. Аз да ги обиждам, с това дето е подчертано по-горе? С какво ги обиждам - аз искам да съм учтив. 

Други ме обиждат мене. Някой път даже ме наричат и мене гей. А има случаи в които ме наричат "гей", за да ми върнели жеста. При което аз им обяснявам, че аз съм различен. Т.е. аз не изповядвам евро-атлантически ценности. По моите ценности, да си гей е обида. А по евро-атлантическите ценности, да си гей е ценност. И то голяма ценност - най-голямата. Така че няма никакво основание да ме наричат мене "гей" - освен ако искат да ме обидят. 

Трети ме обиждат постоянно и особено злобно. 

А пък четвърти ме трият. Без никакви обяснения - направо ме трият. 

Сега пак да ви повторя, за да разберете най-важното до тука - става въпрос, че едва ли не всичките евро-атлантици на които попаднах тука в блога, изглежда се обиждат от това, че им правя комплименти според евро-атлантическите ценности. Всички - не съм имал позитивна реакция, само негативни - мене ме мразят изглежда. 

И от тия поголовни безизключителни реакции, аз разбирам, че за защитниците на евро-атлантическите ценности тука в тоя блог, да ги наречеш гейове е обида. 

А?! Удивен съм. Изумен съм. 

Ма не е ли било комплимент - изглежда че пак нещо не съм разбрал? 

И в такъв случай, искам да ги попитам всичките защитници на евро-атлантическите ценности, дето защитават евро-атлантическите ценности с пяна на уста. Искам да ги питам, УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА (ДАНО НЕ СЪМ ПАК СБЪРКАЛ ОБРЪЩЕНИЕТО, ЧЕ ПАК ЩЕ МИ СЕ РАЗСЪРДЯТ), ЗАЩО УВАЖАЕМАТА ЕВРО-АТЛАНТИЧЕСКА ВЪРХУШКА ИСКА ДА ВИ ОБИДИ? 

Аз до сега си мислех, че сте изключително щастливи, за дето уважаемата евро-атлантическа върхушка ви е дала свободата да бъдете гейове. Но се оказва, че вие люто се сърдите, фучите и беснеете, чунким човек който е различен от вас ви нарече "гейове". 
И в такава една ситуация, която е изненадваща за мене, вие би трябвало вече да сте си отговорили на въпроса, защо уважаемата евро-атлантическа върхушка иска да ви обижда и да ви такова, като ви направи гейове? 
Защо иска да ви обиди? 

Дайте ми логичен отговор, ако обичате, защото ако пак ми дадете педераски отговор, ще си обясня странното ви поведение, с това, че сте си педераси. 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 635564
Постинги: 573
Коментари: 1710
Гласове: 838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930