Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2022 16:00 - Прокуратурата твърдо е решила да се позанимава с мене
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 975 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След подадения от мене сигнал в Прокуратурата на РБ, за когото  вече писах преди няколко мои поста, за предполагаема имотна измама срещу мене, за която нямам конкретно доказателства; и след като в последствие подадох сигнал в Прокуратурата на РБ, че Депутатите в сега действащия Парламент са незаконни (за което обаче се аргументирах неопровержимо), от Прокуратурата явно са решили, да ме погнат мене.

Което разбира се, хич не ме изненадва. Защото аз тоя филм съм го гледал вече най-малко  два пъти (а тоя е трети) само за последните 10 години.

И така, с последните си постове, аз отправих публично предложение на Главния Прокурор (както и към цялата Прокуратура на РБ), да обяви публично от парламентарната трибуна, че депутатите са незаконни според сега действащата Конституция.
И също така казах, че с това предложение, аз същевременно проверявам, дали наистина сега действащият Парламент е враг на Главния Прокурор или само се прави на такъв, докато всъщност, те са си приятели.
Ако Главният Прокурор бе обявил това обвинение от трибуната на НС (че Депутатите в Парламента са незаконни, според сега действащата Конституция), това щеше да означава, че няма картел между трите власти, между предишните сегашните и бъдещите, както и между държавната власт и организираната престъпност.

Но това мое очакване и минимална надежда се оказаха напразни. Т.е. потвърди се, това което си мислех и което знае и всяко дете - никой не го гони Главния Прокурор - става въпрос само за едно безкрайно театро.

Така че вместо да свършат и някое обществено полезно дело, те започват да се занимават с мене. Т.е. при сигнала ми, че е възможно да предстои незаконно отнемане на мой имот, който аз подадох по интернет към Прокуратурата на РБ, аз изрично казах, че другите двама съсобственици (т.е. майка ми и брат ми) не знаят абсолютно нищо по въпроса, те не мислят, че това е възможно и не биха се съгласили с мене.
А от Прокуратурата на РБ аз исках единствено да наблюдават евентуално движение в Имотния Регистър. ( което предполагам, че е напълно възможно)

Но вместо това, Прокуратурата на РБ подаде информацията на по-долно ниво, при което автоматично най-малко трима допълнителни гражданина облечени във власт разбраха - шефът на РУ Берковица, Прокурорът на филиала на Прокуратурата в Берковица и разследващият полицай (Цветомил).
След което той ме извика на разпит, на който ми съобщи, че трябва да разпитва майка ми и брат ми.

А току-що, разбирам, че брат ми вече е бил извикан и единственото което са го накарали да подпише е, че не е съгласен с това което аз казвам.

Т.е. тука даже има много интересна/парадоксална ситуация. Брат ми им е подписал, че не е съгласен с това което аз казвам. А пък аз им казвам от самото начало, че той не би се съгласил с това което аз казвам. Аз съм им го казал. И сега полиция и прокуратура, събират подписите от тия които нищо не знаят. (е - но вече знаят, и цяла Берковица предстои да научи, директно от службите - Цветомил ми каза че нямал право да казва нищо, защото бил СТРОГО СЕКРЕТНО)
И през цялото това време, полиция, прокуратура, съд, общини и парламент и де що има ощ държавна институция, работи чадър над организираната престъпност.

АЗ НА ТАКОВА ЯКО РАЗГЛАСЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ПОД ГРИФ "СТРОГО СЕКРЕТНО", ПРИ ТОВА БАШ ОТ ИНСТИТУЦИИТЕ, ЗА ПЪРВИ ПЪТ СТАВАМ СВИДЕТЕЛ.





Гласувай:
2



1. ka4ak - НАРКОТИЦИТЕ,СА ЛАКМУС ...
14.02.2022 18:03
14:38 - РАШКОВ ПУСНА ХЕРОИНА В СОФИЯ 92 РА И УБИ ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ ОТ НАБОРИ 75-86 ТА/НЕ ЧЕ СЛЕДВАЩИТЕ НАБОРИ НЕ МРЪТ,А СА АУТАЙДЕРИ С ПОПИЛЕНИ ФАМИЛИИ?/ И ТОЗИ ИЗРОД Е
ШЕФ НА МВР????:(((((((((
19.12.2011 01:27 - 21. анонимен - Направих си труда и това ме впечатли!Истина ли е? Е.Т.даже се подписвам!!!
анонимен написа:
24. ka4ak - и това е от там!
19.12.2009 01:12
82. ka4ak - А това е от същото интервю публикувано на 9.04.2003г
29.11 22:48
...-знаейки много добре за какво става въпрос.
- Само през митниците ли минава наркотика?Къде са "Крау ейджънтс" в схемата?
- Основно през митниците,да.Те си получават техните пари и им е подсказано какво да правят и какво не трябва да правят.Казват ти:"Това е служебна пратка" и ти козируваш и пратката минава.Давам ви веднага пресен пример:в момента в София няма едно място,където може да си купиш вносни цигари с бандерол - не мога да си купя цигарите,които пуша!
- Какво означава това?
- Предприеха се уж крути мерки и се оказа,че всички вносни цигари са с фалшиви бандероли и за това не се продават.Сега си купувам цигари от други места.Това означава,че става преразпределение на каналите за внос на цигари,нищо друго не става.
Най-много ме вбесява,че при всички акции за хващане на наркотици нищо не става.Ще разбера че тези крути мерки към наркотиците са налице и са ефективни тогава,когато
НАРКОМАНИТЕ ЗАПОЧНАТ ДА РАЗБИВАТ АПТЕКИТЕ
Но такова нещо няма,няма и да има.Това е лакмусът,че няма откъде да се вземе наркотик.
- Искате да кажете,че пазарът не се променя,независимо от афишираната от МВР борба?
- Всеки ден........
........,напротив.Фрашкан е пазарът!
- И цената ли не е мръднала?
- Не и.........................
по показателно от това.
- Как ще коментирате участието на баретите в този бизнес?
- Това го говоря от 3 години!
Плюя ги в лицето,а те се обърсват и си обръщат и другата страна,приемат това за нещо съвсем нормално.За да покажат,че правят нещо,защото ние говорим,а и всички виждат,че нищо не се предприема.Трябва нещо да покажат на обществото и за това бяха необходими тези жертви - "Ето,вижте къде пипаме ние - в баретите!"Няма звено от структорите на МВР което да не играе в наркобизнеса,това ви го гарантирам.Говоря от най-ниското звено сержанти,до офицери,следовател,дознатели и т.н.
- За колко пари се продава един прокурор?
- Имам абсолютно категорични сведения,че....
цитирай
Редактирай | Изтрий
25. ka4ak - а това е последица от интервюто!
19.12.2009 01:15
83. ka4ak - та да довърша @79и@81 и защо Ви показвам това от 9.04.2003г
29.11 23:05
.....На 18 април 2003 година брониран сребрист Мерцедес S престояващ близо до автобусна спирка на Цариградско шосе в София е взривен пред десетки свидетели. Адската машина е поставена под дясната предна седалка – там където се вози обикновено собственика на возилото. Точно в този момент обаче той не стои на нея а на шофьорското място – по някаква причина решил в този момент да кара лично. Шофьорът на Доктора – Йордан Спасов , който седи до него, е разкъсан на парчета. Самият Тодоров е запечатан от случаен фотограф непосредствено след взрива – лицето му е в кръв и обгорено. Освен временната загуба на слуха , обаче Доктора няма никакви други сериозни наранявания и съвсем скоро, никой не би могъл да предположи ,че това лице е било обект на бомбен атентат.
През Ноември , Иван Тодоров заявява ,че зад опита за убийството му стоят: "Бивш приятел , красавица и нисък генерал, който пуши пури за близо 3000 лева на месец и преправя костюмите си."
Медиите приемат ,че бившия приятел е Петър Петров – Амигоса , красавицата е Ася Зафирова ( приятелката на Доктора), а по отношение на генерала , в пресконференция , Бойко Борисов заявява ,че става въпрос за ген. Васил Василев , тогавашния шеф на ДНСП. Последният е освободен от поста си 10 дена след това.
ЯХТЕНИЯТ СКАНДАЛ – ПОЛИТИЧЕСКО СЪТРЕСЕНИЕ БЕЗ ПОСЛЕДИЦИ
МВР твърдят ,че намират в куфарчето на Доктора , изхвърчало при взрива, снимки, които под формата на доклад за връзки на политически с престъпни фигури се предават на президента и премиера. Избухва сериозен скандал. Лицата запечатани на снимките са министрите от правителството на Симеон Сакскобургготски – Милен Велчев и Пламен Петров и и тогавашния царски депутат - Мирослав Севлиевски.
Четвъртия човек в играта на карти е Петър Петров- Амигоса , а на заден план усмихнат седи Иван Тодоров – Доктора . Мястото е яхта в Монако по време на кръг от Формула 1.
Освен посочените лица , в доклада фигурират и имената на военния прокурор Трендафил Трайков и апелативния прокурор от Софийска прокуратура Иван Петров.
За тях се твърди ,че имали нерегламентирани контакти с Доктора и небезизвестния Константин Димитров – Косьо Самоковеца.
Заради доклада , в който всъщност няма никакви конкретни доказателства , на 25 април Бойко Борисов си подава оставката – министър-председателят не я приема. Няколко месеца по-късно и Милен Велчев прави същото , но и неговата оставка не е приета.
Николай Филчев пък – главен прокурор по това време , веднага изисква оставките на двамата прокурори – те отказват. По-малко от три години след случилото се Трайков е предложен за повишение в Върховна касационна прокуратура....

Постинг: КОЙ Е ОКТОПОДА?ИЛИ НАГЛИТЕ СЕ ОБАДИХА НАЙ ПОСЛЕ!!!:(((вижте какво получих днес!
Автор на постинга: ka4ak

Постинг: Интервю с Николай Марков: „Дори Савиано пише в книгата си – мафията в България е по-силна от италианската…“
Автор на постинга: bojinkata
цитирай
2. dobrodan - Имаш още някое време да се освидетелстваш, брато.
14.02.2022 18:35
Ако искаш, де.
цитирай
3. panazea - Що ти трябва да разбутваш гнездото на осите ?
14.02.2022 18:57
Това е стоглава ламя !
Дано се отървеш лесно !
цитирай
4. blog13 - Що ти трябва да разбутваш гнездото ...
14.02.2022 20:25
panazea написа:
Що ти трябва да разбутваш гнездото на осите ?


Щото това ми е работата, за която не ми плащат а ме бият. През това време другите гледат сеир. Вече ми счупиха ченето с удар изотзад. И аз по една случайност, точно като доктора, зимах та обвиних, че ме е прекарал един, дето си мислех, че ми е приятел.

panazea написа:
Дано се отървеш лесно !


Да се отърва за какво - за дето извършвам безплатен и висококвалифициран обществено полезен труд ли? Да се страхуват лошите. Аз съм от добрите. Престъпниците са тия които управляват държавата. Да ги видиме, как ще ме ударят публично. Па ако ще и да не се отърва.

А аз просто ще разправям, какво се случва. Не на тях - те по всичко изглежда, не вдеват.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 635704
Постинги: 573
Коментари: 1710
Гласове: 838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930