Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2023 15:44 - Получих отговор на последния си сигнал до Прокуратурата на РБ
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 4370 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Относно последния си сигнал до Прокуратурата на РБ (ето го линка: 
https://blog13.blog.bg/politika/2023/01/17/nov-signal-do-prokuraturata-na-rb-narodnoto-sybranie-na-bylg.1851743

), получих следния отговор: 

"Уважаеми г-н Антонов,

Молим Ви да конкретизирате прокуратура-получател.

 

               Информационен център"

Отоговорът ми е тоя:
 

"
Уважаеми Дами и Господа!

Предполагам, разбирате, че поставеният от мене въпрос е от най-висока обществена значимост. Предвид това, мисля че имам основание, да Ви предложа да го изпратите до всички подразделения на Прокуратурата - вкл. териториалните. На първо място - до Главния Прокурор, разбира се. Нека, всички Прокурори в България да помислят по въпроса! "



Гласувай:
4



1. анонимен - А бе, пич, поне 5 пъти съм пращал ж...
23.01.2023 15:51
А бе, пич, поне 5 пъти съм пращал жалби онлайн до прокуратурата и съм наясно как се процедира - избираш си конкретна районна прокуратура и го пращаш там. Директно до главния прокурор не може да се пише онлайн.
цитирай
2. blog13 - А бе, пич, поне 5 пъти съм пращал ж...
23.01.2023 16:10
iw68 написа:
А бе, пич, поне 5 пъти съм пращал жалби онлайн до прокуратурата и съм наясно как се процедира - избираш си конкретна районна прокуратура и го пращаш там. Директно до главния прокурор не може да се пише онлайн.


Абе пич, ти не си разбрал, че аз не съм ти. Видел ли си, къф въпрос съм подигнал? Аз съм обявеил, вкл. публично, че депутатите в Парламента са незаконни, според сега действащата Конституция. Ква районна прокуратура, кви пет лева? Повдигнал съм най-важния обществен въпрос. Не мой личен. С тоя трябва да се занимават всички прокурори и всички съдии. Най-малкото. Както и всички останали, вкл. институции. Примерно, както вече подадох сигнал - и общинските съвети. Подал съм сигнали повече от веднъж във всички общини на България. Една по една съм им изпращал сигналите.
цитирай
3. radostinalassa - Трябва да се самосезира Конституционният съд...
23.01.2023 16:19
Но той няма да го направи. Мирът е най - важен сега.
цитирай
4. dobrodan - Към днешна дата :):):) институциите
23.01.2023 18:15
няма да заработят както на теб ти се иска :). Дерзай! Не се отказвай!
цитирай
5. blog13 - Към днешна дата :):):) институц...
23.01.2023 20:30
dobrodan написа:
Към днешна дата :):):) институциите няма да заработят както на теб ти се иска :). Дерзай! Не се отказвай!


На мене не ми пречи. Това което съм обяснил е логически верно. Разпространявам го - да четат, да се образоват - всички. И прокурорите. И Михаил Константинов. Какво, не им се струва достатъчно важен въпроса, за да ми отговорят ли, да ме опровергаят? Аз казвам, че не могат. Те трябва да се съгласят с мене. А който може, нека ми посочи грешката, ще му бъда благодарен. Публично, защото наболелият проблем е публичен.
цитирай
6. radostinalassa - Твърде си наивен..
26.01.2023 16:11
но си упорит.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 620126
Постинги: 565
Коментари: 1662
Гласове: 823
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031