Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2022 15:19 - Ето го първия ми рекет от М-тел, във форума на СЕГА
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 1365 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 28.11.2022 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
bgman13
19 Ное 2015 15:59
Мнения: 6,082
От: Bulgaria

Аргументирах отказа си на плащане по гореописания начин към известните мошеници от Мобилтел ЕАД и рекетьорите, които Мобилтел беше наел - Кредитреформ България ЕООД.

Това се случи по следния начин:

Преди няколко месеца си вкарах интернет на флашка от Мобилтел - 3 Гига с месечна вноска по седем лева. Веднага след като го вкарах обаче разбрах, че е много слаб и стигнах до извода, че служителката, с която разговарях и която оформи документите явно е инструктирана да лъже клиентите си, като им дава непълна информация. Това че служителките на М-тел са инструктирани да лъжат го знам и от бивши служителки, които твърдят, че даже ги уволняват ако не лъжат добре клиентите. Самият факт, че съществува такава мерна единица за интернет (3 ГБ) представлява непълна информация, защото скоростта на интернета е обем информация за определено време. Повечето фирми оповестяват мерна единица обем информация за секунда. Когато някой, който не е виждал такова животно като М-тел (като мене) и чуе чудесното число 3 Гига, си мисли че става въпрос за 3 Гига на секунда. След това тоя някой (т.е. пак аз), не вярвайки на ушите си попитах, ясно и на български, за ограничен интернет ли става въпрос, т.е. попитах, дали трите гига са за месец. Отговорът бе, че става въпрос за неограничен интернет. Впоследствие се оказа, че става въпрос че ВиК няма да ми спрат водата, а ще ми я оставят да капе, след като изхарча двеста литра вода месечно.
Попитах служителката, какво става ако не си платя месечната вноска - въпрос, кратък и пределно ясен, струва ми се. Отговорът гласеше - първо ти намалят интернета, а след известно време ти го спират - бях напълно задоволен, че на краткия си (и ключов!) въпрос, получих кратък и ясен отговор. Но още не бях сФанал, че служителката е добре обучена да лъже бързо и без да се замисля клиентите си. Договорът, който прочетох впоследствие е най-отвратителното нещо, което едни долни мошеници могат да измислят. Празни и неразбираеми приказки на много листа. Някъде към средата изплюха камъчето и после пак празни приказки. След като изтече месец и половина, тия ми спряха нета, защото забравих, че съществуват и не им платих нищо повече от пръвоначалните около тринадесет лв. Аз съответно извадих флашката им и я метнах в коша.
Не щеш ли вчера получавам писмо от Кредит България ЕООД с интересно съдържание. Отчастни ще го публикувам:

"Уважаеми г-н Антонов, Кредитреформ България ЕООД е българският офис на организацията CREDITREFORM, която е основана 1879 и със своите 167 офиса е една от най-големите организации за кредитни справки и инкасо в света. За около 152 000 фирми (доброволни членове на организацията)* се грижат около 3 700 служители.
...
Според подписан договор между Кредитреформ България ЕООД и Мобилтел ЕАД, уведомлението за неизплатени задължения се извършва от нас.

Към дата 13.11.2015 Вие имате просрочено задължение към Мобилтел ЕАД на стойност BGN 15.89
...
Ако до 24.11.2015 не погасите горепосочената сума, случаят ще бъде предаден на правен отдел за предприемане на съдебно-процесуални действия. В този случай вашите разходи ще се увеличат: ще се добавят съдебните разходи, адвокатските хонорари и изпълнителните разноски по делото. По финансово-счетоводни причини завеждането на дело е наложително.

При неплащане от Ваша страна отрицателната информация ще доведе до влошаване на кредитния Ви рейтинг.

С уважение,
КРЕДИТРЕФОРМ БЪЛГАРИЯ ЕООД
Димитър Добрев
(Ръководител отдел "Инкасо"image

13.11.2015 "


* Много ми харесва това "доброволни членове на организацията"



Без да се замислям, много се уплаших и аз и доброволно им написах това:




" До Кредитреформ България ЕООД,
Копие до Мобилтел ЕАД





Уважаеми ръководители на въпросните институции,
във връзка с уведомлението Ви към мене за неизплатени задължения към Мобилтел ЕАД, референтен номер 7379665 от
13.11.2015 имам да ви отговоря следното:

1. Не съм подписвал никакъв договор с Мобилтел ЕАД*

2. Моите уважения към вашата стара организация, 167 офиса и 3 700 служители. Доколкото разбирам и от намека Ви да ми изпратите въпросното
уведомление точно в петък, 13 (дано да нямате все пак нещо общо с атентатите в Париж), и Вие изглежда знаете, кой съм аз, за което от уважение ви
благодаря!
Още повече, че имам намерение да се
аргументирам именно от гледна точка на отдавна оповестената ми публично позиция, че претенцията Ви, че нещо Ви дължа (дори и ако допуснем, че
наистина съм подписвал някакъв договор), според сега действащите закони на България са незаконни принципно.
Така както ще си позволя да оставя без коментар (защото е маловажно),
предположението ми, че май се опитвате да ме рекетирате за някакви петнадесет лева, които щяли да станат повече. Бих само попитал "Колко повече?"
Защото ако не е много много повече, Вашите служители, моментално ми падат в очите и загубвам интерес да ги занимавам с това с което съм си
наумил да ги занимавам. Засега обаче, надеждата ми остава, и прилагам принципната си разработка на която не можаха да отговорят Общинският
съвет (вх.№ РД-92-00-1196, от 29.03.2010г.), Кметът (РК 94-00-556 (1), от 07.07.10), Районният съд (същия, дето сега щели да го закриват - 375, от
29.03.10) и Районната прокуратура на Берковица, които получиха въпросния казус от мене. Дано Вашите адвокати да са на по-високо ниво наистина, и
успеят (или поне да се опитат) да докажат, че правото Ви да бъдете власотви фактори, да се разпореждате с такива колосални транснационални
обществени ресурси (които вие сте приватизирали, корумпирайки с парите си националните държавни власти) изобщо е законно!
А не само претенцията Ви към мене за петте лева, или колкото там
бяха, дето съм Ви ги бил дължал и които щели да станат повече. По настоящата точка 2. прилагам устава на партия ГБД и Правилната избирателна
система. Ако имате нужда от повече светлина относно гледната ми точка по въпроса, можете да хвърлите едно око на темите ми в blog.bg ( bgman13)

П.П. Като се има предвид съществото на темата, както и факта, че явно знаете, кой съм, разбирам и шегата Ви, че ме заплашва влошаване на
кредитния ми рейтинг.


С уважение: подпис "
*Имам предвид, че не съм подписвал директно листовете хартия, и практиката да се подписва една платка, която минава през комютъра е узаконяване на възможността да се фалшифицират документи.




Когато отидох в офиса на М-тел да им отговоря, си мислех, че няма да е проблем, в същия офис, да пусна и отговора към фирмата, която бяха наели да ме рекетира. Оказа се обаче че служителката нищо не знае за никаква фирма и няма никакъв шанс, през нейния офис и работно място да бъде изпратено и копието до Кредитреформ България ЕООД. Тая служителка, все едно че падаше от Марс - нищо не беше чула за никаква фирма за инкасо. Нима аз бях първия престъпник, с когото се занимава частната и тайна полиция, това корпоративно Гестапо, което вече е формирано, готово да замести сега действащите силови държавни институции, както казва Владо Каролев? И служителката нищо не е чула, нищо не е видяла и нищо не знае? Или може би май М-тел не му е чиста нещо работата и не желае да бъде свързван с тия рекетьори? Тая служителка беше силно притеснена. От какво? От това, че може да я уволнят, ако не лъже клиентите си или от това, че клиентите й постоянно и правят скандали, за дето тя ги е излъгала? На кого да угоди и как да се извие между чука и наковалнята? Тоя постоянен стрес, със сигурност и носи бъдеща болест - а дали й плащат достатъчно? И дали в един момент, някой няма да изтрещи и да застреля някоя служителка на М-тел или да взриви офис на М-тел с базука, при което работната заплата за тоя опасен за здравето и живота труд ще скочи? Опитах се да я успокоя с държанието си, но тя се притесни силно от факта, че аз твърдях, че някой е фалшифицирал подписа ми.

Сега, изпратих по пощата и отговора си до написания със ситни букви на българси отдолу на листа, и с едри букви (на унгарски, представете си) в горния ъгъл адрес на фирмата Кредитреформ, на листа който ми изпрати. Адресът е: София, Шандор Петьофи 10, п.к. 1606
Ще ви държа в течение за кореспонденцията си с тия отявлени криминални субекти и за това което се случва. 


https://old.segabg.com/replies.php?id=181115&p=1



Гласувай:
3



1. morskipesni - Случая по нещичко ми напомня за хиените, дето
28.11.2022 15:35
ме бяха нападнали с изключително заплашителни писма в немско. Разни частни застрахователи, които се изкарваха че просто"спазват закона" и са длъжни да ме застраховат като абсолютно необходимо за професията условие. Руската колежка ми каза- моментално изхвърляй в коша всеки подобен писмен боклук. Интересно, че тези атаки продължиха до края на първата ми година в немско- после изведнъж престанаха, сякаш ония си знаеха : "и тоз' са изучи!"
Мизерници отвратителни са мобилните- а най гадните са Мобилтел. За Кредитоформ- десет цирея да им излязат на г/за.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 630139
Постинги: 570
Коментари: 1685
Гласове: 833
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930