Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2022 11:26 - И глава не клюмна, и меча не даде, и твойта светиня срамно не предаде
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 315 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Има тука едни празноглави малоумници  тип "тъпанар - футболен хулиганко", които незнайно защо са с постоянно присъствие. Могат да бъдат разпознати, примерно по това, че не могат да напишат заглавие, без да използват думите "Путин", "путинист", "русороби" и др. подобни. А така също и по това че са вероломни, като хлапета, които майка им не ги е била, а най-лошото което им се е случвало е когато поради това, че не слушат са пипнали котлона и са се опарили. Тези са оцелели изглежда, след многобройни селфита на милиметър от волтовата дъга, както и други каскади. Но продукт на адрелиновото идеологическо поклоничество и реалната наркомания.

Всичите тези паксотливи хлапета с кариера, са парадоксално много послушни - вероятно поради наркозависимостите. Те две години носеха маски. В името на свободата.

Е, аз като истински русороб, мога да се похваля, че не сложих маска нито един път през тия две години, на т.нар. "пандемия". Наистина, какъв роб съм само - маска не сложих;
...а и не спрях, както и предишните много години да говоря против авторитарната, тоталитарната, антипазарната, антидемократичната или с една дума -  против фашистката власт, която управлява България от 30 години.

Но да речем, че това няма значение, а властта не е тоталитарна, не е авторитарна, фашистка и т.н. Даже и власт не е. А ти ако искаш да си свободен,  трябва да повтаряш постоянно на другите, че са путинисти, и русороби. Да повтаряш, всеки ден по колкото се може повече пъти. Повтаряш, повтаряш повтаряш. После забелязваш, че нощно време те гони Путин. И естествено, че след като тоя те гони и нощно време, той е диктатор. Той е враг на свободата, разбира се. По презумпция заразоносител. Преносител на китайския вирус. И ти продължаваш да носиш маска. И по това се познава, че не си русороб, путинофил, и че се бориш за свободата и против руското влияние. Което е заразно.
Фсъщност, може би заразата се предава през медиите. Може би е болестно психясване. Може би по улиците се разхождат отрковени психясали екстремисти. И дори терористи и фашисти. Може би между тях има много талибани. Потенциални банкови обирджии и крадци на джилезо за вторични суровини. Маскирани, повтарям.
И кой нормален човек може да издържи на цялото това организирано от държавната на свободния свявт власт агресивно говорене? Нормален не може - само ненормален. Само тоя който е наистина свободен.
Маска не сложих!
Така се получи, разбирате ли. И аз не разбрах как се получи. На мене ми се получи. Не съм го планирал предварително. Така реагирах. И ето, сега след като маските паднаха, аз разбрах, че съм бил свободен. В мислите си вероятно преди всичко. Т.е. аз съм бил роб. Така е. Така казват, тия които две години, в студ и пек носиха маски. И кой може да спори с идиоти? 
Аз. Аз мога. И това мога, защото съм свободен.

...Всички вие, по време на битката, трябва Бхишма да защитавате.
...Но не достигат вашите сили.

Аз сам ще ги обърна, защото съм свободен.



Гласувай:
3



1. valdor1355 - Аз пък ще продължавам да си нося м...
02.04.2022 13:14
Аз пък ще продължавам да си нося маските, защото с тях съм по - загадъчна и параноята ми се чувства добре. :Р :)))))И ще ги нося, и ще си спазвам дистанция също защото съм свободна да бъда недемократична и да не искам да вдишвам въздуха поне без леко филтриране на разни демократични джендъри, натовски и симпатизанти на Зеленски, и други малоумници, за да не се заразя с тяхната глупост. ;)))))
Поздрави! :)
цитирай
2. анонимен - Това, че си против маските, не зн...
02.04.2022 14:50
Това, че си против маските, не значи, че си свестен. Щом си путинофил, значи си зеро.
Иначе и ние, путинофобите, а не русофобите, бяхме против тях.
цитирай
3. анонимен - Като си с маска, вероятно
02.04.2022 14:52
valdor1355 написа:
Аз пък ще продължавам да си нося маските, защото с тях съм по - загадъчна и параноята ми се чувства добре. :Р :)))))И ще ги нося, и ще си спазвам дистанция също защото съм свободна да бъда недемократична и да не искам да вдишвам въздуха поне без леко филтриране на разни демократични джендъри, натовски и симпатизанти на Зеленски, и други малоумници, за да не се заразя с тяхната глупост. ;)))))
Поздрави! :)



пред погледа ти изплува прекрасният образ на свети Путя?
цитирай
4. blog13 - Това, че си против маските, не зн...
02.04.2022 16:16
blackperforator написа:
Това, че си против маските, не значи, че си свестен. Щом си путинофил, значи си зеро.
Иначе и ние, путинофобите, а не русофобите, бяхме против тях.


Вие демократофобите против тях ли бяхте?
цитирай
5. panazea - Защо изобщо се хабиш да говориш с бъгнатия Сашо Донев ? Той е неспасяем !
03.04.2022 12:40
Не си хаби напразно креативната енергия !
Ще ти трябва , за да създаваш !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 629662
Постинги: 569
Коментари: 1682
Гласове: 831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930