Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2023 10:18 - Облеклото на новите цигани
Автор: iliev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2827 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За съжаление дори облеклото им е циганско на новите цигани нищо , че много приличат на българи !
По улицата редовно ще видите млади хора които нямат цигански цвят на кожата , не миришат като цигани , но са облечени като тях. Мърляви маратонки , евтин анцуг и дрехите седят като на закачалка.
Много трудно може да се види млад човек облечен стилно и дрехите да му стоят по мярка. От 30г не съм си купувал дънки или панталони от разни бутици. Винаги ползвам шивач за да ми стоят както трябва , а не да ми висят да се чудя защо изглеждам като чалгаджия. За мен е странното , че преди време отивам да си поръчам панталон и се сещам , че скоро са баловете и попитах шивача това не е ли проблем. Няма ли да ми се забави моята поръчка. Отговора беше - не се занимавам с абитуренти. Те не знаят какво искат и обикновено идват с напълно неподходящи за тях модели и когато ги облечат се чудят защо на тях им седят ужасно.
Няма как цял живот да се носил псевдобутикови дрехи и да си мислиш , че си оригинален.
И за мое удоволствие при моя шивач такива като мен са рядкост за разлика от тези с псевдобутиковите дрехи които ги носят да им ги преправят защото не са шити за тях.
И ако това е разбираемо за новите цигани които рядко виждат някой стилно облечен и за тях Пайнер певачките и циганите са модел за подражане !
Виждам и хора които са 40+ години и изглеждат по същият начин. За хората родени след 10.11.1989 дори не се замислям ! При тях е рядкост да видиш някой облечен със стил и дрехите да са му по мярка.
Като си спомня , че 90-те гидини се присмивахме на такива , а сега почти всички са такива ! Циганизация !



Гласувай:
2



1. radostinalassa - Така се обличат янките..
29.01.2023 10:30
Всичко тук стана по техните модели, кото са цигански.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 294723
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930